2009-12-29

Tisdag

Nu är jag hemma igen.
Är jättetrött. Det blev inte så mycket sömn i Finland.
Chris kom och hämtade mej från flygplatsen. Planet var försenat i en timme. När jag väl kom fram stod jag och väntade på väskorna men den kom inte.
Trevligt.
Det kan ta upp till tre dagar sa dom. Perfekt. Har sladdarna till både datorn och telefonen i den och mitt smink...
Barnens julklappar fanns i den andra väskan.
Tur (eller vad man nu ska säga) att min klass blev avbokad för i väska ligger även mina arbetskläder.

Här e det helt tyst och tomt.
Chris jobbar.
Jag ska nog lägga mej och sova en stund.

Ha det bra.
God fortsättning till er alla.




Kommentarer
Postat av: Therese

håller tummarna att väskorna snart dyker upp :)

kram

Postat av: Angelica

Hej Kati! Jag har förstått att du är MK Konsult. Och jag skulle gärna vilja veta lite mer om mary kay och ställa några frågor till dig om det går bra för dig såklart, Då jag själv funderar på att bli konsult efter nyåret. Var vänlig och mejla mig så fort du kan. =) MVH Angelica

2009-12-29 @ 19:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback