Årssummering

Min gubbe sa att jag inte hade gjort nån årssummering.
Ne det har jag ju inte... så jag får väl göra det då. :)
Känner mest att den kanske blir helt deprimerande... 2009 var sämsta året ever.
Ska försöka gräva fram det som var bra, men vissa månader finns det tyvärr inte så mycket bra att hitta.

Januari



Jag blev rödjacka.
Då hade jag registrerat mina tre första konsulter.

Februari



Jag fick min första bonus från företaget och blev Team Leader - 5 konsulter.

Mars



Jag skickade in min DIQ ansökan - 8 aktiva konsulter

April



DIQ utbildning på fantastiskt vackra huvudkontoret

Maj



Vi var och fotograferade oss på the Studio

Juni

Jag slutade blogga ett tag.
Min sjuka fd. chef fick mej att säga upp mej.

Juli



Vi åkte till Gimo slott och fick en slottsupplevelse



Åkte vidare till Umeå, Överkalix, sedan Finland och tillbaka hem



Vi köpte ny torktumlare. Lycka.

Augusti



Vi var på Madonna konsert...



...och det årliga seminariumet.

September



Vi var i Helsinki och hälsade på min fina pappa

Oktober



Jag fick missfall

November



Jag blev Sales Director och fyllde 35 år

December



Jag var på min fina mosters begravning i Finland.


Kommentarer
Postat av: Arja

hmmm.... om du summerar alla goda saker med de tråkiga så är det kanske ändå ganska bra år? Du har ju karriärmässigt haft ett kanon år - bättre än några tidigare åren! Du är omåttligt uppskattad av dina konsulter (och andra också!).



Tänk på att varje tråkig sak innebär att du växer och blir lite klokare.

2009-12-31 @ 13:01:10
Postat av: Ulrika T

Hej har läst igenom ditt år och vissa månader har väl varit tyngre än andra. Men det du kommer ta med dig är det fina och positiva. Jag vill också säga till dig, även om Du inte har en aning om det. Så har Du gett mig så mycket energi och positivt tänkande. Jag vill bara säga Tack för att Du har delat med Dig av ditt MK år.

Imorgon går jag in i DIQ, skräckblandad förtjusning. En stor Kram till Dig och Dina Kära från mig

2009-12-31 @ 14:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback