Senare...

Ojdå som det kan gå...
Jag skulle bara ner till centrum och hämta mitt paket från posten som jag missade att få ut igår.
Dom har ju som sagt väldigt konstiga öppettider.
Dom har först öppet mellan 8 på morgonen och 10. Sedan stänger dom i flera timmar och öppnar på eftermiddagen igen. Var nästan säker på att dom öppnade kl. 13 igen men för säkerhets skull väntade jag till 14.
Men tror ni det var öppet???
Icke.
Dom öppnade igen kl. 15 och stänger igen kl. 18. Vad e det för öppettider??
Klockan var bara kvart över två... så vad göra?
Jag och Chris åkte till Claes Olsson och köpte rollar så att vi kan fortsätta att måla på vårat projekt i vardagsrummet:
linneskåpet som aldrig blev klart... Den behöver målas och sedan ska alla beslagen och låsen på.
Sedan styrde vi stegen in på The Phone House för att kika på en ny mobil till mej.
Det blev det.
Det blev en Samsung S8000.



bild google

Den är helt okej, säkert.
Fy va jag e kass på sånt här som har med elektronik att göra... Skäms.
Jag bryr mej minst i hela världen. Bara jag kan ringa och ta skapliga kort. Behöver inga highteck saker. Det är bara pekskärm på telefonen för jag tycker det e svårt med knappar och långa naglar. Den här pekskämen funkar med mina naglar. Vissa skärmar funkar ju bara vid tryck från en fingertopp.

Köpte mej en liten mini bärbar dator också. Vad det var för modell kommer jag inte ihåg... sorry - men den var rosa. :) Ska kolla upp det till nästa inlägg och hitta en bild på nätet på den...
Mobilen var tyvärr inte rosa men det gör ingenting.
Sånna handsfree lurar till blev det också.
Jag är ganska nöjd.
Laptopen har jag inte fått än för den behövde dom beställa men det e helt okej. Jag behöver tid till att lära mej telefonen först endå. Det var så mycket finesser i den så jag blev helt yr.
Fasst telefonavgift också - obegränsat med samtal och SMS.
Nu har jag med andra ord inga ursäkter kvar längre till att INTE börja med mina uppföljningar...
Det e bara att börja ringa. ;)

Kram på er allihop.


Kommentarer
Postat av: Therese

Nice, ny dator och ny mobil, pengarna rullar in som dom ska nu? haha

Postat av: Betts

Antar att du har registrerat företag nu, så att du kan göra avdrag på dom grejerna?

En rosa laptop är väl inte fyskam, att sen ta med på klasserna.

2009-12-12 @ 07:55:33
Postat av: Therese

hehe, alltid gott med nattamat ;)

är också sugen på en rosa labtop, en mindre att ha med på klasser och resor (bra att kolla priser osv vid avsluten ex) och visa hemsidan :p sen är det ju bra som du sa om ngn vill skriva in sig direkt.

vill ha en rosa, större också att ha på mitt blivande kontor. längtar tills jag kan öppna egen studio. fantastisk kul :)

2009-12-12 @ 08:11:37
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback