2009-02-03

Tisdag

Igår var det trevligt på utbildningen.
Vi delades upp i olika grupper och fick utbildning anpassad efter var man är i sin karriär.
Mycket bra.
Efter det hade vi lite prisutdelningar och jag fick massa fina saker av våran team leader Johanna eftersom hon ligger i DIQ. Hon har olika utmaningar för oss så att vi jobbar lite extra nu under den perioden. :)

Imorgon har jag tagit ledigt från jobbet på förskolan.
Som ni säkert har läst i denna blogg så jobbar jag väldigt mycket som konsult för jag vill bli Sales Director.
Jag jobbar också heltid med barn men nu ska jag gå ner i tid för jag har både råd med det och jag vill ha mer tid till att jobba som hudvårdskonsult och så småningom ska jag bara jobba som det.

På eftermiddagen är det också extra insatt utbildning.
En föreläsning av en jättebra director. Det känns jättekul!
Där efter har jag en hudvårdsklass och då ska min konsult Isabell följa med.

Nu är rasten slut.
När jag kommer hem ikväll så ska jag lägga ut lite bilder från igår. :)

Krameli kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback