2009-02-13

Fredag den 13:e

Jag har visst inte skrivit på några dagar...
Onsdag arbetade jag och sedan hade jag en hudvårdsklass rätt långt borta, nära Varberg.
Det var trevligt och gick bra.
Sedan arbetade jag igen på torsdagen och hade en klass efter det då med. Den klassen var förbi Varberg och det tog rätt lång tid att åka dit. Skulle haft en interjuv med värdinnan innan men jag blev ju så sen eftersom det tog så lång tid så jag tog företagspresentation till ALLA som var med på klassen efter själva hudvårdsklassen.

Idag är jag ledig igen.
Det är så skönt.
Har inte gjort någonting alls vettigt idag... Bara slappat och druckit kaffe och tittat på tv.
Ikväll kommer älskade Yvonne hit och dricker vin med mej och Anna min kusin skulle också komma en stund.

Jag och Chris har bestämt att vi ska åka till Stockholm och ha en romantisk week end snart. Det känns jättekul!
Vi fick ju i present
Liveit.se när vi gifte oss och tänkte att vi skulle ta och utnyttja den nu.
Men vad ska man göra? HJÄLP tack om någon har lust.
Vad skulle du välja?

Kvartal två var jag queen of sales igen i våran unit. :)
Jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback