2009-02-20

Fredag

Idag var det jobbeli jobb igen... Igår var jag ledig.
Det var så himla gött att få vara ledig!
Det gick bra att jobba dock... även om jag somnade typ klockan två.
Chris har fått tillbaka sin rethosta. :( Varje gång jag precis hade somnat så vaknade jag av hans hostattacker. Inte alls roligt.
Tillslut fick jag förvisa honom till Sofias sovrum och stänga dörren. Jag stängde även min dörr till sovrummet.
Så trevligt hade vi det i natt.

Helg.
Najs.
Imorgon kommer min allra nyaste konsult hit från utanför Varberg och vi ska ha lite nykonsultsutbildning.
Känns mycket trevligt. :) Hon är himla gullig.

På söndag är det make up och företagspresentation på förmiddagen och en klass på kvällen med make up först för värdinnan och sedan hudvård för hennes gäster. Värdinnan ska också få en företagspresentation.
Fullt hela dagen med andra ord. :)

Efter jobbet var jag och handlade flera nagelfilar. Det kändes himla skönt att få filat ner naglarna ordentligt. Dom var verkligen långa som häxklor. Nu kan jag använda händerna igen! :D Jeeej.
Min gubbe sitter och tittar på Oldsberg... Ska nog gå och störa honom lite... :)
Trevlig helg till er alla!

Kram K


Undrar vilken färg jag ska måla naglarna nu då...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vill bara önska dig lycka till!! Vi ses på måndag...

KRaaaaaaaam från Borås

2009-02-20 @ 21:41:30
Postat av: Maria

du är utmand i min blogg!



kul att det går så himla bra för dig :)

vore kul om du skrev mer om hur du ska nå ditt mål o när du tror du gör det :)



ha det gott!



kram maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback