2009-02-23

Måndag

Då var det måndag igen...
Jag är trött...
Men det är ju måndagsutbildning ikväll så det känns kuligt!
Igår hade jag två interjuver och två make uper samt en klass. Det var rätt tufft... men det gick bra.
Var borta hela dagen! :D Kom hem sent.
En av tjejerna verkade väldigt intresserad av detta iallafall. Hon är supergullig så det känns bra.
Efter hudvårdsklassen så hade jag företagspresentation till alla som var med på klassen.
En av dom gästerna verkade lite sugen på att börja också.
Kanske blir det några tjejer till i lilla Tinkerbell-teamet snart igen då. :)

Nu har jag rast.
Snart är den slut...
Men jag arbetar i barngrupp till 13.00 och sedan har jag planering.

Nä nu e det dags att gå in och jobba lite...

Kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback