2009-01-04

Söndag

Idag har jag haft mina kära konsulter här på träning.
Dom ville ha lära sej lite mer och självklart. :)
Jag låg i sängen enda till halv tolv och dom skulle vara här klockan tolv.
Yvonne kom tidigare och jag hade inte ens fått på mej kläderna... :D

I morgon har jag en klass. Roligt roligt. :)
Sedan har jag en på tisdag och en kanske på lördag.
Nästa fredag igen - den 16:e ska jag åka till Sundsvall på kickoff. Det ska bli roligt också.
Vi är tre tjejer som ska åka tillsammans så det kan bli roligt i bilen upp och ner också.

I morgon börjar jag tidigt på förskolan som är julöppet.
I fredags hade vi bara ett barn. Undrar om det kommer någon mer imorgon.
Jag hoppas att jag får gå lite tidigare igen.

Jag och Chris blir barnfria nu ikväll.
Det var verkligen länge sedan... En hel vecka är vi utan barn...
I kväll ska vi hyra en film och mumsa på godis har jag bestämt... :)
Mysigt.
Men först är det dax för en dusch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback