2009-01-09

Fredag

Då var det fredag plötsligt igen...
Den veckan gick fort!
Klassen imorgon blev inställd så jag har bokat in en företagspresentation imorgon istället.
På kvällen ville min kära vän Frida träffa mej och det ska bli kul! :) Chris ska åka på whiskeyprovning.

Såg precis filmen Hulk.
No coments borde jag säga men jag kan inte låta bli: jesus vilken skit.
Jaja, det var väl lite underhållande iallafall... Väldigt lång dock. Ville ju aldrig ta slut.

Måste ringa min kära vän Anna-Karin så att hon kan fixa mina naglar igen... Kanske hinner jag med det efter företagspresentationen och innan Frida?
Ska ringa och kolla om hon har tid med mej... Annars kanske hon kan klämma in mej på söndag...

Ingen från HSB har kunnat bemöda sej att ta sej hit idag för att kolla på våran vackra vägg i badrummet med dom söndriga kakelplattorna... Chris var hemma idag och ringde nio ggr. Han kunde inte komma fram på hela dagen...  Vårat fina nya handfat bara står där omonterat mitt i toaletten.

Känner mej lite sur...
Ingen bra dag på jobbet... :( Jag har ju tystnadsplikt så jag skriver inget mer om det... men jag kan iallafall säga att alla föräldrar till barnen inte alltid är så roliga att ha att göra med... :S
Känns som att allt på det där stället typ skriker åt mej att jag måste sluta.
Omen över allt. Väggarna viskar att jag måste därifrån, typ NU.
Inte bara för min egna skull... Tycker synd om mina stackars arbetskamrater. Den personen jag är där är inte så rolig att arbeta med kan jag tänka mej. Jag är en helt annan människa privat och när jag arbetar med MK.
Måste jobba på...
Måste få tummen ur och boka klasser!
Jag har massa bokat men jag måste boka mer, mer, mer!

Chris är lite halvsjuk... Han har ont i halsen och är allmänt hängig.
Nu har han somnat igen...
Jag kanske ska gå och lägga mej också.

Lite kul med en våg igen... Har inte haft någon på säkert tio år.
Man får väga sej hos andra och när man är och badar på badhus.
Jag har gått ner i vikt. Jag har vägt 60 och 61 enda sedan efter jag födde Sara. Hon fyller nu 8 år. Ja, det tog ca ett halvår såklart innan jag gick ner till det efter hennes födsel men 7,½ år då...

Jag vet inte riktigt vad jag väger nu för vågen pendlar hejvilt ... Igår eftermiddag vägde jag 59 men sedan på kvällen vägde jag bara 58. I morse vägde jag 57. Nu väger jag 58 igen... ?? Hur kan vikten skilja med två kilo upp och ner???
Skillnaden på Chris vikt var ännu större olika tider på dygnet.
Det kanske e nått fel på vågen?
Lite roligt e det iallafall. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback