2009-01-10

Lördag

Sov till halv tolv och det var himla skönt. :)
Vid halv två kom min arbetskamrat Malin och hälsade på mej. Hade en företagspresentation och fikade lite.
Det var trevligt att hon var här och hälsade på.
Vid halv sex körde jag hem henne till Bergsjön och åkte till min kära vän Frida i Landala i stan.
Vi hade en jättetrevlig kväll och satt och tjötade och åt godis och chips. Hon hade till o med köpt kaffe till mej. *gott* Hon är så gullig! :)
Chris ringde vid halv elva och då åkte jag och hämtade honom från Angered.
Han var inte så jättefull som jag trodde att han skulle vara... :) Bara lite lullig...
Han hade vunnit en whiskeyflaska på lotteriet.

Den här dagen gick väldigt fort... Typiskt.
I morgon kommer min vän Malin hit. Det ska bli trevligt.
På kvällen hoppas jag att Anna-Karin har tid att fixa mina naglar.

Imorgon har även min konsult Yvonne sin första klass. Åååå vad spännande! :D
Jättekul!

Nu ska jag nog gå och lägga mej i sängen och glo på nått iq befriat program på tv:n.

God natt på er allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback