2009-01-11

Söndag

Då var denna helgen slut.
Min vän Malin (många Malin denna helgen) var här och fikade med mej och det var jättetrevligt.
Hon är från Sollefteå ursprungligen och är jättehärlig. Gillade henne från första gången jag träffade henne. Hon påminner mej väldigt mycket om min bästa vän Cissi och hon bor i Umeå.
Vi hade supertrevligt och ska försöka träffas snart igen. Det går så jättelångt emellan innan vi brukar träffas så nu sa vi att vi får försöka att träffas lite oftare.

På kvällen fick jag två mail från två olika tjejer som jag interjuvat.
En av dom ville inte börja som konsult och det var tråkigt för jag hade gärna arbetat med henne. :(
Hon är jättegullig.
Men den andra ville gärna och vi ska träffas på tisdag.
Hon är också supergullig. Helt fantastisk go tjej.
Vilket team vi kommer att bli: Tinkerbell! Världens bästa!
Å va roligt! *glad*



Imorgon är det måndag. Både bu och bä med andra ord.
Att åka till förskolan och jobba är ju ingen hit men det är ju måndagsutbildning varje måndag så det är ju alltid kul.
Kick off har vi också och då är det extra kul. :)
Alla mina tre konsulter kommer att vara med och det är jättekul!

Nu pratade jag och min fina make lite om hur vi ska göra med mitt jobb och så vidare.
Beslutade mej för att ta tummen ur och gå ner i tid.
En dag i veckan ledigt.
Yes!
Nu e det bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback