2009-01-13

Tisdag

Idag var det en bra dag på jobbet.
Kände mej faktiskt engagerad till o med... Kors i taket. :)
Våra nya inskolningsbarn är väldigt söta... dom e så små och gulliga.
Efter jobbet åkte jag hem och packade väskan inför make upen som jag hade med Isabell.
Det gick riktigt bra och hon blev jättefin. :)
Efter make upen registerade vi henne som konsult. Roligt!
Ska verkligen bli jätteroligt att hjälpa henne att komma igång. Hon var så förväntansfull och tyckte att detta skulle bli så roligt. Å va skojigt!

Nått mer som var roligt var att hon bor i trappuppgången bredvid min fina vän Frida och min vän Peter, som jag känt dedan 2000! Helt galet juh.
Eftersom jag skulle ge henne en maskara så ringde jag till henne efter jag varit hos Issa och gick upp till dom och hälsade på.
Det var mycket trevligt som vanligt. :)
Jag blev bjuden på kaffe och glass och godis. Mums!


Frida kokar kaffe till mej.


Peter Pan.



Då är jag då... eller var Sr. consulant. 
Hann vara det i några dagar?
Nu är jag Star recruter.  
I helgen åker jag ju som sagt till Sundsvall och då får jag byta pin.
Fasen va coolt! Det var mitt mål!
Sist Ann - våran Sales Director var här i Gbg (
se det inlägget här) så var mitt mål att vara rödjacka. Jag nådde inte riktgt dit. Hade två konsulter då.
Nu har jag nått ett av mina mål och det känns jätte kul!
Jeeej! Måste beställa en jacka på en gång! Jag måste ha en nu. :D



Imorgon skulle jag ha klass men den blev inställd...
Ibland blir man nästan lite rädd och undrar om det finns en gud trots allt.
Koll har jag noll på datum och så och när jag började fylla i datumen för när Chris familj fyller år och ska fylla i hans födelsedagsdatum så ser jag att jag har bokat en klass där för länge sedan.
Inte kul... och han blev lessen.
Men så blev den avbokad idag för hon var sjuk...
Knepigt va?

Vi måste städa... Här ser ut som hej kom och hjälp!
Chris farbror och hans fru skulle också komma på kalas imorgon. Jättekul för dom har inte varit hos oss någon gång.
Ska bli roligt.
Gonatt på er allihop!

Love K


Kommentarer
Postat av: H-S

Hej!

Tillhör du också q area? Tyckte jag såg ett pin. Jag bor i Skövde och har varit fristående konsult sedan april 2008!!

2009-01-14 @ 12:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback