2009-01-24

Fredag

Då har det plötsligt gått tre dagar sedan jag bloggade... :S Var tar tiden vägen?
Fredag efter jobbet åkte vi till Alingsås för vi vann en tävling på våran förskola. "En skola för alla" hette den tävlingen och gick ut på att i bild och text beskriva verksamheten och hur vi arbetar för att alla ska vara välkomna.
Flickor, pojkar, olika åldrar och etniska folkgrupper.
Vi vann en kväll tillsammans med kocken
Ulrik Linderlöv
Vi fick tillsammans laga mat och prova viner. Mycket trevlig kväll.










Ulrik flirtar med arbetskamrat Emma


Påverkad av vin...? Jag?





Fantastisk god mat! Shit vad gott. :)
Här har vi efterrätten. Vit choklad moussé med frukt sorbet.
Helt galet gott.
-------------------------------------------

Lördag

Vaknade av att det ringde och ringde och ringde.
Till slut fick jag bara ge mej och gå upp och svara.
Det var Sara som ville att jag skulle gå bort till grannen och lämna ett par shorts där för hon skulle med dom och spela fotboll.
Satt och spelade spel på datorn till ett men sen var det dags att ta tag i den där telefonen och börja ringa.
Satt och ringde i tre timmar.
Till kunder, för att höra att de är nöjda med sina produkter och till rekomendationer som kanske skulle vilja ha en egen klass. Bokade 7 klasser, en facial och en interjuv. Tre ska jag ringa imorgon.

Sedan kom min vän Malin och vi satt och åt och drack vin.
Därefter åkte vi till min väninna Tina i Mölndal. Det var trevligt och vi blev bjudna på mat och desert igen. :)
Vi var dock rätt trötta och Malin var lite krasslig så vi åkte hem rätt tidigt.
Nu är klockan plötsligt halv ett.
Ska sova nu.

Natti natti!

Mycket vin blev det den här helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback