2009-01-28

Onsdag

Igår var det gästevent och det var himla trevligt.
Hade tre gästbiljetter men mina gäster kunde inte komma så jag gav mina gästbiljetter till mina konsulter istället. Det var uppskattat och dom tyckte att det var SÅ bra. :)


Yvonne


Anna och Isabell


C-H

Idag

Var lite mindre trött idag än vad jag var igår...
Kanske berodde det på att jag fick ett sms där det stod att ett paket var klart.
Trodde det var min order som jag la in i förrgår men det visade sig vara min röda jacka som jag beställde IGÅR!
Snabba ryck.
Jag är superstolt!
Den är inte snygg... nej men det är prestationen jag är stolt över. Den röda kavajen representerar mitt team och den är jag superstolt över. Jag har världens finaste tjejer i mitt team!



Den är lite liten... det drar lite i armhålorna om ni förstår hur jag menar men det verkar som att dom töjer ut sig lite med tiden och passformen är lite speciell...





Någon annan gång ska jag ta kort på mej när jag har den på mej men idag är jag inte representativ för mina hudvårdsprodukter. :)

På kvällen kom min konsult över för att hämta en spegel eftersom det var en extragäst på hennes klass.
Efter klassen ringde hon och berättade att det hade gått bra. Hon hade haft en försäljning på tre och ett halvt eller fyra nånting... Är hon inte duktig...?

Nu ska jag gå och tvätta mitt hår...
Det e dags lixom... ;) Hahah.

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback