Andra dagen på året...

Fredag

Klockan ringde 6 och då hade jag sovit en och en halv timme.
Jag kunde verkligen inte sova.. Helt galet.
Halv sju var jag på jobbet och satt där till åtta tills en kollega kom.
Nio kom det ett barn. Det enda som kom på hela dagen.
Jag åkte hem tidigare till mina egna barn.

Vid ett kom Johanna och hämtade mej och Sara och så följde vi med henne för att titta på en lägenhet i Hissingen.
Det var väldigt litet och slitet. Fint det rimmade va? :)
Inredningen var 50´s. Synd att det inte är det man hyr istället. ;)
Fräckt.
Sedan gick vi på Allum och kikade för Johanna ville hitta en glittrig top.
Hon hittade ingen tyvärr men jag fick en sånn gummigrej som man har i en ögonfransböjare från Kicks.
Den kostade hela 20 kronor.
Innan vi åkte hem handlade vi mat på Ica och så åkte vi hem.

Tonfisksås och spagett blev det. Mums.
Efter det la jag mej i min säng och nästan deckade.
Chris kom hem och la sej bredvid ungefär lika trött.
Men där fick vi inte ligga länge för Marita min vän kom på besök och då var det bara till att hoppa upp och koka kaffe.
Efter hennes besök så klarade jag inte mer.
Låg åter igen i sängen och tittade på ett program om Selma Lagerlöf men jag somnade med fjärkontrollen i handen.

Nu är vi bra sletna jag och Chris.
Vi har haft alla barnen i tre veckor med undantag från några dagar. Sedan har vi haft både mamma och pappa här och jul och nyår och festande och sjukdom där i mellan.
När man tror att det ska vara lugnt och semester så blir det tvärt om...

Kanske ska jag gå och lägga mej igen...
Chris sover som en stock.
Inte ett skit kommer det på TV heller.


Jiihaa...
Got to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback