Min I story

Min I story

Jag heter Katti. Förutom att jag arbetar som konsult så arbetar jag också med barn, som barnsskötare på en förskola i Partille. Det har jag gjort i 16 år. Som "bara" barnskötare känns det som att jag inte riktigt kommer vidare - då måste jag vidareutbilda mej till förskolelärare. Min manliga kollega som har arbetat med barn nästan lika länge som mej och som är utbildad förskolelärare får ut en tusen lapp mer än mej i månaden efter att han har betalat sina studieskulder.

Jag kom för länge sedan fram till att det inte är värt att studera 3,5 år för det.


Jag ville utvecklas.
Jag sökte förändring. Jag kände att jag var tvungen att göra någonting annat för jag satt liksom fast. Och förändrig det fick jag när jag började arbeta som konsult! Att jobba med det här är jättekul. Det bästa jag någonsin gjort.

Utbildningen är gratis Jag är aldrig själv, även om jag är Fristående hudvårdskonsult. Jag får hjälp med allt. Jag får utbildning, tips, gemenskap med andra. Jag får uppskattning för det jag gör och extra pengar i fickan! Mycket också! :D

Vi får också åka på olika event och resor. Vi får uppskattning i form av presenter för att vi bara gör vårat jobb. Man kan kvalificera sig till bla en volvo, diamantringar, resor utomlands mm.

Men det bästa har dock varit att jag har fått en enorm personlig utveckling. Jag har vuxit och fått mycket starkare självkänsla.


Flexibilitet.

Det jag gillar också är gemenskapen Jag har fått så mycket vänner! Nu har jag börjat med att bygga team och utbildar nya konsulter. Det är det absolut roligaste just nu. Det är helt otroligt givande att hjälpa andra att komma igång att arbeta som hudvårdskonsult. Att se hur de växer och utvecklas - det utvecklar även mig och ger mej en enorm lycka.

Jag ska satsa på det här på heltid så fort jag bara kan.


Jag är jag min egna chef. Jag bestämmer själv när och hur mycket jag jobbar. Jag kan ha en hudvårdsklass om dagen, en i månaden eller en om året om jag vill. Det är helt upp till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback