Senare...

... Då var man hemkommen.
Det var en trevlig kick off.
Mycket utbildning och peppning och jag fick en ny pin mm.
Provade en kollegas röda jacka så att ni ska få se hur jag kommer att se ut i den.
Funderar på att köpa en med vanliga ärmar endå för den med extra långa ärmar skulle ta 8 veckor att få hem från USA.
Ska jag gå i två månader utan röd jacka? Det känns ju inte lika roligt...
Jag vill inte heller ha en sån lång jacka... den ser lite knasig ut. Den som är lite kortare ( i midjan alltså) är finare.


Min kusin och konsult Anna


Min väninna och konsult Yvonne.
Stackars Linda kunde inte komma idag för vindrutetorkarna hade lagt av på hennes bil och det regnade som attan. Inte så bra att åka iväg då... :( Det var synd för då hade hon kunnat få sin pin idag.


Så här kommer jag att se ut... :)






Massa konsulter... Vi var verkligen helt galet många idag!

Nu blir det macka packa och te...
Måste sniffa på parfymerna också som jag fick med i min beställning.
Jag hade beställt lite herrprodukter till min älskade make som han fick ikväll som en för tidig födelsedagspresent.
Jag kunde inte vänta... :)
Grattis i förskott baby. I övermorgon blir han hela 37 år.

Till kusin Sanna: om du läser detta så har jag gett Anna en maskara.
Den får du köpa av henne. :) Boka en klass med henne så att hon kommer igång!
I love you!

Puss Katti


Häng på! Nu kör vi!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du passar jätte bra i kort hår Katti :)

2009-01-13 @ 10:08:52
Postat av: Sanna

vinkevink Mascaran har jag fått och ska såklart boka klass med henne. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback