2009-07-04

Lördag

Idag blev min klass avbokad och imorgon med. Hela helgen fri.
Typiskt att man har roliga veckan... :S
Jag har ju inte hunnit bada och det hade man ju kunnat göra i dag då juh... eller hela helgen... :)
Nästa vecka ska det bli dåligt väder har jag hört. :(

På måndag kommer Ann Larsson till Fashion house och träffar oss alla där.
Ska bli roligt.

Idag kom min vän Marita hit och vi drack massa cola och kaffe. :) Det var trevligt.
Hon hade med sej ett par ballerina converse till mej.
Jag behövde ett par sånna som man bara kan sticka ner fötterna i så det var märkligt att hon hade ett par hemma som var för små och som hon ville ge mej. :) *glad*
Dom var jättefina.



Har inte gjort något vettigt alls idag...
Bara umgåtts med Marita och städat lite grann. Försökt att stå ut med värmen. Galet varmt!
Vi möblerade om på balkongen och fixade så att vi kan ha våran grill där. Det blev bra... Lite trångt kanske? Men det blev endå mer plats än vad vi hade trott.



Tänker att nån kanske plockar med sej den ifall vi har den på våran uteplats där nere...
Sen känns det lite bökigt att ha det där nere också. Balkongen är ju vid köket och det känns mer naturligt att man kanske grillar mer också om det är nära.



Om den står där nere blir det plötsligt ett projekt att bära ner allt och genom Moas rum osv.... Jag vet inte? Vi är aldrig där nere på altanen. Lite tråkigt egentligen. Man borde ha uteplatsen på framsidan....



Nu ska vi äta potatisgratäng och kött.
Till efterrätt blir det vaniljglass, maränger, jordgubbar och grädde.
Mumsigt va? :)

Ha det fantastiskt.
Försök att inte dö av värmeslag.

Kram K


Vill bada... men jag får vänta . :(

Kommentarer
Postat av: Therese

här i norr har vi fått kallt igen, förra veckan hade vi 28 grader och mer, men nu har vi mellan 13-15 grader, har ni tagit all vår värme?:)



Postat av: sara från Nävergården

Hej katti! skönt att du verkar må bättre med livet. jag antar att du har sem nu skönt. vi jobbar 2 veckor till sen är vi lediga. vi ska bo på vandrarhem i varberg och åka till Belkinge och en vecka i olofsbo. så det blir fullt upp på sem men det är roligt! I sep börjar skolan igen, tänk att jag redan ska börja på det 2:a året, vid årskiftet har jag gått 1/2 utbildningen. så tre år går fort när man trivs! kram

2009-07-05 @ 19:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback