2009-07-07

Tisdag

Idag kom min konsult Emelie hit och hämtade sitt paket. Efter det satt jag mest och slöade men innan det hade vi i allafall städat lite så att det ska vara fint när vi kommer hem.
Sedan fick vi bråttom till att hämta mitt paket, men jag kom några minuter för sent och fick inget paket :(
Det var stängt.
Bajs va tråkigt.
Kan ju inte hämta det imorron för vi åker på våran bilsemester i morgon bitti kl 6.

Hade en make up med tre glada tjejer nyss.
Det gick bra och dom blev så nöjda och glada. Dom tog kort och blev skitsnygga.
Vilket fantastiskt jobb jag har. Så mycket positiv energi!
Innan jag åkte dit var jag inte alls på humör... Jag tycker inte om att ha make up klasser. Jag är inte bra på det, det är väl därför. :) Men man blir ju inte bättre på det om man inte övar så det var jättebra att jag hade en idag.
Nu är det inga klasser på två veckor. Bara semester.
Ska ha klass med min vän Cissi i Umeå. Det känns jätteroligt att få visa vad jag jobbar med för henne! :)

Det blir en resa som ser ut såhär: Gimo herrgård i Uppland, Chris bror i Lit, Umeå till Cissi, kusin Marjo med familj i Luleå, mammas sommarstuga i Överkalix, Uleåborg - FInland. På väg till baka blir det kanske Gällivare om vi hinner och sedan ner samma väg till Luleå, Umeå osv...



Vinkevink från mej!

Ha en fanstastisk sommar
Kram K

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi landar i övik ikväll =)vinka då du åker förbi upp mot Umeå !!Ha en bra semester!Kram

Postat av: Therese

Åh kul, jag bor i umeå :)

Vinka till mig ;)

2009-07-08 @ 21:35:46
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Therese

det roliga är att det har jag faktiskt :)

ring mig på 0736396640, eller messa :)

2009-07-09 @ 22:23:47
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback