2009-07-12

Söndag

Upp med tuppen som sagt... Klockan ringde halv sex på morgonen. Vi smög ut ur CIssi och hans hem (försökte iallafall) och åkte iväg...
Åkte förbi kusin Marjo och hennes familj och fick lite frukost. :) Vi var där klockan 8 på morgonen och väckte dom! :D
Stackarna...
Sedan puttrade vi vidare och var hos min mamma i hennes sommarstuga i Överkalix vid tolv.
Äntligen fick jag träffa mina fina barn igen.


Sara, jag, Sofia och mamma.

Nu är vi i Finland.
Jag är helt slut. Vill bara sova.
Orkar ingenting.

På vägtill FInland fick Chris se renar live för första gången i sitt liv. :)
Kameran åkte fram så klart.





Nu är det strax dax för nattning av barn och så vidare...
Imorron får vi se vad vi hittar på. Har ju en bunt släktingar att hälsa på här...
Ha det fantastiskt.

Kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback