2009-07-19

Söndag

Den här semestern har mest vart såhär: "Ska vi åka eller? Nja, vi kan ju stanna en dag till... okej. Ska vi åka till mamma? Ja! Det gör vi och sen: nu drar vi hem! Ojdå, din bror var inte hemma.. och den där klassen som inte skulle bli av den blev av endå... nä men vi åker hem hela vägen..."
Inte så planerad med andra ord men va skönt!!!
Det har bara varit soft och vi har tagit dagen som den kommit. Helt underbart.
Att ha bråttom på semestern e väl inte så kul?
Lilla Aygon skulle då packas... :) Det är en konst för sej. Haha.
Mamma hade köpt halva Sverige till barnen igen och jag hade en hel del Mary Kay grejer som jag hade med mej.



Vi åkte med andra ord hela vägen från Luleå och ner till Göteborg i ett sträck.


Brum brum...
Nej jag är inte arg, bara koncentrerad och ja, jag kör så konstigt med ena benet uppe och ibland lyfter jag upp det hela vägen upp på instrumentbrädan. :)



Vi gjorde en Max-paus i Umeå och en kvällspaus i Gnarp, utanför Uppsala hos Ann Larsson min sales director.



Sara var trött som attan och hon bara busade och sprang runt.
Hon ville att jag skulle sitta i Anns rosa volvo och lådsas köra. Sen tyckte hon att jag skulle starta den men det ville inte jag. :S



Jag fick prova Anns nya Slaes Director dräkt! Hoppas hon skickar lite bilder på det för vi tog inga kort, hennes man tog några. :) Sen fick jag se hennes fina kontor och alla hennes priser mm. Jättehäftigt. :)

Sara och Sofia somnade halv ett på natten och låg och trängdes där bak i bilen.
Sara sov lite bättre än Sofia och sedan var vi hemma klockan sex på morgonen.
Sara sov till tolv och Sofia sov till kanske elva.

Nu har jag mest suttit och bloggat hela förmiddagen och druckit kaffe.
I kväll ska jag ha klass i Varberg.

Ha det bra så länge! Vi hörs.


Gött o va hemma... :)
Borta bra menhemma bäst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem! CU!

2009-07-20 @ 19:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback