2009-07-29

Onsdag

Idag vaknade jag klockan tio och kände mej lite mer trevlig än igår. :)
Idag ska min vän Anna C komma på besök. Roligt roligt. Jag känner många Annor har jag upptäckt.

Bakade två tigerkakor mitt i natten igår.
Det började så bra... tills jag upptäckte att jag inte hade nått socker kvar. Lyckat att baka kaka utan socker...
Fick åka ner till Allum och handla, en kvart innan dom stängde Ica.
Men det blev två kakor iallafall så nu har jag nått att bjuda på när Anna kommer. :)

Satt och surfade efter Kockums fina saker på blocket och tradera och hittade några roliga prylar.
Skickade iväg några mail och vid halv elva i morse ringde telefonen.
Hon som sålde bodde i Bergsjön. Rätt nära och bra.
Jag packade in barnen i bilen och åkte iväg direkt.


Här är mina 4 fynd.
400:-


En burk med lock och en potta


Och ett fat med lite skador. Men jag tycker bara att det är charmigt. :)


Och ett handfat.

Nu kommer min väninna snart så det är dags att städa lite.
Observera min omgjorda pall också... Ska kolla om jag har nån före bild någonstans.
Glömde ju så klart att fotografera pallen innan jag målade om den. Den var brunbetsad iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback