2009-07-30

Torsdag

I går körde jag hem Heidi efter våran sminkkväll och vi blev kvar där i bilen utanför hennes mammas hus till klockan halv fyra på natten.
Helt crazy.
Vi tjatade om allt mellan himmel och jord och sen till slut så kände jag att jag var tvungen att åka. :)
Jag är rätt trött idag... :S
Heidi med för hon var här nyss och vi åt lite lunch.
Mina barn är också trötta för dom trottsade och busade hela tiden. >:( *grrr*

När jag visade Heidi mitt tvättberg fick vi ett infall och började röja. Imorron kommer ju dom och levererar maskinen så det behöver vara lite undanröjt.
Tur att vi gjorde det för nu ringde dom och frågade om dom inte kunde komma och leverera den om en timme...!

I kväll har jag en torktumlare!
Kan ni fatta vilken lycka.
Ja, jag är väldigt lätt att göra nöjd... :) Det brukar Chris säga, att jag är så lätt, inget knyssel utan det är inga problem.
Å vad roligt.
Ska genast gå och fixa i badrummet ännu mer!

Ha det bra!
Bilder kommer ikväll.


Hallå hallå! Snart har jag det jättefint i mitt badrum! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback