2009-07-28

Tisdag

Nu har jag sån där vecka igen.. veckan innan. :( Jag e sur och tvär och hetsig. Allt ska ske NU och hellst igår redan.
Jag blir förbannat effektiv iallafall... ena stunden och sedan blir jag helt lat och trist och tråkig nästa stund. :D

Vaknade av SMS från väninnan Jeanette.
Bestämde att vi skulle träffas vid ett och då var klockan elva.
Jag satt och skrev lite mail en stund och gjorde mej sedan i ordning för att åka hämta min order.
Kom inte så långt innan trafiken var helt stendöd. Det kröp fram hela vägen. Jag var som ett ilsket bi. >:(
Det tog mej en timme att komma fram... det brukar ta en kvart.
Tydligen hade det varit en olycka längre fram.

Kom med andra ord 40 min för sent till Jeanette. Tur det finns mobil.
Vi fikade och tittade på deras nya hus. Dom håller på med totalrenovering. Men det kommer att bli så fint! Å vad roligt.

Sedan åkte jag hem och racerpackade två paket till kunder som väntar på leverans.
Lyxproblem har jag: Har sålt så mycket under sommaren så hela mitt lager har blivit uttömt flera gånger om. Jag beställer och beställer men det bara tar slut om och om igen.
Är pärla igen iallafall. Det är ju iallafall positivt. :)

Beställde massa roligt från MK.
Posters bland annat. Snart när vi har hittat på nått bra ställe till min verksamhet så ska jag ha plancherna där. :)

Igår natt fick jag ett ryck och började måla om pallen i köket.
Så nu är den vit och fin. :)
Ska måla om skåpet igen men det känns så bökigt nu när allt är så i ordning.
Men det ska jag ta tag i snart endå...

I morron ska vi åka och kolla på torktumlare.
Vad ska man ha för modell? Vilket är bäst?

Nu har jag suttit här och är kaffesugen...
Dax att gå och sätta på en kopp tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback