2008-03-01

Söndag

Som sagt: Ibland är det upp och ibland ner...
Men det e väl bara att rycka upp sej då eller hur??
Man kan ju inte gå och hänga läpp hur länge som hellst? Nej, det e bara att rycka upp sej och ta nya tag.
Så... nu kavlar jag upp ärmarna och tar tag i mitt liv igen!

Första mars...
Perfekt juh. Ny månad, nytt kapitel.
Nästa vecka har jag 6 klasser inbokade.
Imorgon är det utbildning, sen är det klass varje dag förutom på torsdag för då är det seans. Mycket spännande. :)
1 april går jag in i DIQ så den här månaden gäller det att hitta tre pigga och glada tjejer som vill börja arbeta som konsult. Å, det känns spännande. :)

Idag var vi och hälsade på Chris farbror och hans fru.
Dom har tidigare bott i Tailand men nu har dom flyttat "hem" igen. Fantastisk lägenhet hade dom mitt i stan, nära Avenyn. Kakelugnar och högt till tak i alla rumen. Dom hade också väldigt snyggt inrett och massa spännade exotiska föremål. Jättefint verkligen! :)
Tänk att få bo där... men den hyran är nog rätt saftig kan jag tänka mej...





Igår var jag hemma hos min nyaste konsult Sofia och hjälpte henne med hennes första klasser.
Det gick bra.
Hon fick ihop en bra summa att lägga sin första order med så det känns roligt. :)
Vi ska skicka skicka in den imorgon innan vi åker på utbildningen.


Här är Sofia förra måndagen när hon var med på utbildningen.

Nu ska jag gå och borsta tänderna.
Min gubbe ligger redan och sover... som vanligt.
Kanske kan jag väcka liv i honom om jag pussar på han lite? Vad tror ni?
Man vet aldrig... jag kan ju ha tur... ;)

Gonatt!


Undrar vad framtiden har i sikte?
Massa spännade såklart... eller hur???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback