2009-03-03

Tisdag

Idag hade jag en klass i Borås och efter det så registerade vi värdinnan som konsult.
Hon heter Sandra och är supergullig.
Jätteframåt och social.
Det kommer gå så bra för henne!
Så här ser hon ut:





Välkommen Sandra till team Tinkerbell. :)

Imorgon har jag en klass utanför Borås.
Hoppas att det går bra.
Jobbar först till fyra.
Sedan är jag ledig på torsdag. Ska sova bort halva dagen har jag bestämt. :) Hihi... Så skönt!

Min gubbe... gissa vad han gör?
Om någon inte gissar på sover så har den personen inte läst min blogg många gånger. :D Hahah!
Jag ska också gå och sova nu.
Har precis skickat klart alla välkomstmail till min nya konsult.
(Du får läsa dom pö om pö Sandra... :)

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback