2009-03-10

Tisdag

Det blev visst inget mer skrivet igår... även om jag hade den ambitionen.
Åkte hem och kollade mailen och röjde lite. Sedan var det dags att åka och hämta konsulten Sofia från tåget.
Vi åkte hem till mej igen och drack lite kaffe. Sen bytte jag om och hämtade Sofias paket. Tyvärr var det inte klarpackat men jag hämtade ut ett paket till Johanna så det var ingen resa förgäves.
Sedan åkte vi till Fashion house och det var nykonsultsutbildning för Sofia.
Tyvärr kunde inte Sandra vara med idag för hon åkte på feber. :( Stackaren...
Efter nykonsultsutbildningen var det utbildning för oss alla.
Det kändes bra och vi som hade röd jacka fick annan utbildning. Det gav mycket. :)
Sen var det dags att åka hem och då frågade jag kusin Anna om hon inte ville hänga med mej så jag kunde peppa henne lite.
Det ville hon så då åkte hon med hem och vi drack lite kaffe och tjötade.
Hon är så sööööt min fina lilla kusin. :) Love u!
Kändes som att jag gav henne lite grann iallafall... Gav henne en liten utmaning: Hon ska boka tio klasser och när hon har gjort det ska hon få en present av mej... och jag vet att det är någonting som hon vill ha så... ;)
Så boka på nu Anna!

Idag har jag kors i taket inte någon klass inbokad. :) Men jag har en imorgon och en på torsdag. Fredag är det specialutbildning och lördag är det karriärskonferans! Ja vad roligt... :) Fyra konslter av sex ska med så det känns roligt.
Söndag har jag klass igen...

Nu är nog rasten slut igen...
Kanske dags att gå in och ta hand om barnen?
Bara imorgon att jobba sen är det fyra dagar ledigt! Jeeej! Så skööönt.

Krameli kram!
// K


Got to go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback