2009-03-13

Fredag den 13:e

Ingen otursdag för mej...
Jag har haft det rätt bra. :)
Först hade vi rödjacke utbildning på Avenyn 10 i stan från klockan elva till halv fem.
Vi åt också god lunch på Hard Rock café.





Sedan träffade jag min make och så tog vi bilen bort till Gothia towers för att träffa Ann min director.
Vi kollade lite i restaurangen efter platser men allt var fullbokat, så vi gick ut och åt på en annan rastaurang.
Det var trevligt.
Ann är världens underbaraste människa. Hon är som en ängel.

Har ju känt mej rätt nere här någon dag men det känns mycket bättre nu.
Tack vare utbildning och Ann.
Mitt jobb som hudvårdskonsult är det bästa som har hänt mej!

Chris hämtade barnen och när dom kom hem så fick dom sminka sej. :D
Detta har dom velat göra länge och äntligen fick dom göra det. Hihi... två små clowner fick jag då.


Sara

Sedan popade vi lite popcorn och dom kikade en stund på tv.
Jag ringde alla mina konsulter för att kolla lite inför imorgon. Då är det karriärskonferans.
Å vad roligt!
Ser fram emot! Som en tok.
Vi ska träffas klockan kvart över nio vid Gothia kongresshall.

Nu sitter jag med min filt och myser framför datorn.
Chris har gjort kaffe.





Återkommer med massa bilder på minst hundra konsulter i en och samma sal.
Vi är ju alla klädda på samma sätt så det ser rätt häftigt ut. :)
Ha det gott i helgen.
Kram

Det e rätt skönt att byta till gosig filt efter en hel dag i dresscode. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback