2009-03-14

Lördag

Ojoj vilken dag!
Jag är helt slut. Massa bra utbildning och massa nya glada människor att träffa.
Vad roligt vi har i vårat jobb!
Helt galet. Jag har alrig haft så roligt förut som jag har nu när jag jobbar me MK.

Här nedan följer bara massa kort...
Till mina underbara konsulter och mina kollegor och alla er som var med på karriärskonferansen idag.
Kram


Vackra Yvonne. Hon kom även om hon inte var riktigt frisk. Vilket go!
Helt otroligt!


Anna. Alltid glad som en lärka.
En liten solstråle som man vill vara nära.


Sofia. Så målinriktad!
Kommer från Falkenberg med tåg för att komma på utbildningarna.
Är det inte fantastiskt??


Underbara Isabell. Finns det någon mer mjukare och goare person?
Stackaren, du har haft det tufft den sista tiden.
Jag är så glad att du följde med!


Min powerpartner Anna
Vilken fantastisk tjej! Herre jäklar! Hon kommer att gå riktigt långt!!! Just watch!


Alla som var med på Karriärskonferansen från Nordic stars.


Här går jag och Anna över scenen för att vi har blivit teamleaders.


Kolla vilket team vi är! :)


Världens bästa tjejer.


Sen fick jag gå över scenen för att jag har tagit halva försäljningsringen.
Inköp på 140 tusen på ett år = med en diamantring sedan på seminariet.
Jag har uppnått hundafem hittills det här halvåret så jag borde väl klara 35 det andra halvåret väl?


Efter konferansen vinkade vi av Ann framför hennes nya volvo.
Hon fick den gamla utbytt mot en ny. :)

Nu är det snart melodifestival.
Vi har bunkrat upp med godis och kaffe.
Ha en fantastisk kväll.


Idag har jag varit elev och fått så mycket bra utbildning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback