2009-03-24

Tisdag...

...tydligen. :oO

Helt snurrig. Vet inte enns vad det är för dag.
Trodde att det var onsdag.
Vaknade 4. Kunde inte sova. Sen somnade jag 6 men så var det upp kl. 7 för att Sara skulle till skolan... Sofia är sjuk som tur är så jag fick va hemma med henne.
Sov sedan en liten stund till klockan tio när älskade konsulten Yvonne ringde.
Stressen är inte liiite jobbig men jag tror att det börjar lösa sej nu...
Kanske, kanske blir det DIQ första april nu endå!
Herre jäklar!
Tänk om det verkligen blir så??
Å vad spännande.

Snart ska jag iväg på klass i Borås.
Det känns roligt.
En av tjejerna som ska vara med ikväll hade redan en konsult. Jag frågade henne vad konsulten hette och slog upp henne på intranätet. Hittade henne och ringde upp. :) Det var jätteroligt att prata med henne.
I det här jobbet jobbar vi efter den gyllene regeln: Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.
Vi tar inte varandras kunder.
Men hoppas hon vill handla någonting endå så kan hennes trevliga konsult få en försäljning även om hon är på min klass.

Got to go!
Hej hej!


Dax att rusa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback