2009-03-29

Söndag

Imorgon är det måndag.
Känns sådär roligt... Ser inte JÄTTEMYCKET fram emot att gå till jobbet direkt.

Men imorgon är det utbildning och DET känns jätteroligt! :)
Ni som känner mej vet att utbildningen var en stor del i varför jag började med MK.

Idag har jag legat och sovit jättelänge. Jag är helt slut i min kropp.
Sedan segade jag mej sakta men säkert upp ur den goa sängen.
Vi åkte ner en sväng till Soili och Chris hjälpte henne att sätta upp en spegel som hon hade köpt på blocket.
Den var jättefin!
Man kanske skulle gå och kika lite vad dom har där på blocket... :) Det var väldigt länge sedan jag var där och kikade.
Nu ska jag nog lägga mrj i sängen och sega mej.
Det e så gött att få vara ledig och inte göra nått. :)

Snart börjar allvaret... då måste jag jobba järnet.
Spännande och pirrigt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback