2009-03-26

Torsdag

Jesus va trött jag var igår.
Jobbade till halv fem och sedan var det hem en liten stund innan det var dags att åka ner och hämta Chris från Allum eftersom han var där med matkassar. Sen postade jag paket till en kund och så hämtade vi ett brev på ett annat ställe.
Och efter det var det dags att ställa sej och laga mat och göra vofflor.
Sen sorterade jag och tvättade tvätt. Bland annat min arbetsskjorta för den var så sketen.

Nu måste jag packa för vid två ska vi åka mot huvudstaden.
Innan det måste jag hämta ut två paket från Lessley.

Det har varit helt hysteriskt den här perioden.
Men nu är det bestämt!
Ska skriva in två personer på lördag och då går jag in i DIQ (Director in Qualification) den 1 april.



Jag har verkligen jobbat häcken av mej. Ingenting fungerar riktigt som det ska i mitt huvve känns det som. Glömmer saker. Är flummig, får göra om grejer flera gånger...
Jobbat lite för mycket. Jag vet... men nu när allt är klart inför DIQ så känner jag mej lugn.
Ansökte om semester och så glömde jag såklart att kolla om det var beviljat... Tänkte faktiskt inte på det utan bara förutsatte. Det var fel av min flummiga hjärna att tänka så...


Mitt i prick...

Kommentarer
Postat av: Malin

Godaste Katti! Nu blir du snart bländad av ljusstrimman i slutet av tunneln! Jag hejjar på dig och de bästa dagarna på jobbet har varit när du också har varit där! You rock! Visste att du skulle fixa DIQn, hoppas din helg i sthlm blir toppen! Gosa med "mina" barn lite xtra nästa vecka från mig, will ya? Ta hand om dig och familjen! PUSS

2009-03-27 @ 18:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback