Utmaning.

Jag blev taggad av min kusin Sanna på facebook men jag klipper in det här istället. :)

Regler:
Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till dina anteckningar och radera mina svar.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (utom på fråga 1 förstås)!

Lycka till!


1. Vad heter du? Katti

2. Ett ord på fyra bokstäver: Kram
3. Flicknamn: Kristina
4. Pojknamn: Kalle
5. Yrke: Konduktör
6. Färg: Korall
7. Klädesplagg: Kjol
8. Mat: Kåldolmar
9. Sak i badrummet: Kakelplatta
10. Plats/stad: Karlsstad
11. En orsak att vara sen: Kö
12. Något man skriker: Kuk
13. Film: Kalle Ankas julafton
14. Något man dricker: Kranvatten
15. Band: Kent
16. Djur: Katt
17. Gatunamn: Kronhusgatan
18. Bil: Krockad volvo?
19. Sång: Kärleken är evig
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Karate

Utmanar:
Alla som känner sej manade. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback