2009-04-30 till 2009-05-01

Torsdag

Valborg var helt fantastiskt. Vilken värdinna Anna är. Helt galet.
Vi fick så mycket god mat och hon var så mån om att vi skulle ha det bra hela tiden och hon är bara helt underbar.
Jag är så tacksam för att jag har fått lära känna henne.
Hon är helt galet duktig i sin karriär också. På en månad har hon gjort hälften. Man har ju fyra månader på sej! Så duktig! Jag är imponerad.

På torsdag kväll anlände vi till Klippan och blev bjudna på grillat, sallad, pastasallad och vitlöksbröd och massa annat gott.
Sedan fick vi fantastiskt goda rosa drinkar... ;)







Anna bakade god rabarberpaj och jag trodde att jag skulle spricka.
Har nog aldrig ätit så mycket i hela mitt liv innan!



Sen spelade vi fotbollsspel mot killarna och vann första gången och forlorade andra. :)
Det var jätteroligt.
Därefter var Annas gubbe tvungen att gå och lägga sej för han skulle upp tidigt och arbeta.
Jag och Chris och Anna satt uppe i hennes Mary Kay rum och tjötade och drack lite mer vin och drinkar. :)
Hon har en hel övervåning som är inredd till att ha klasser och utbildningar i. Så häftigt!






En av Annas hundar.




Felix
--------------------------------------------------------------------------
Fredag

På morgonen fick vi fantastisk frukost av den perfekta värdinnan. :)
Sen var det dags att fixa i ordning sej.





Och så åkte vi till Helsingborg.
Där var det fint!









Där besökte vi
Kärnan
Kärnan, är den enda kvarstående resten av det medeltida Helsingborgs slott, Dendrokronologisk datering har visat att Kärnan byggdes på 1310-talet, då Erik Menved var kung i Danmark. Tornet är 35 meter högt.


Uppe i tornet kunde man skåda en fantastisk vy.
På andra sidan vattnet ser ni Danmark.






Underbara Anna och jag.
I love her!










DEMONSTRATIONER






1 maj. Massa poliser överallt.
Det hade tydligen gått hett till men vi märkte inte så mycket av det..
Vi såg i och för sig massa demonstranter och polisbilar och poliser.
Vi gick och tog glass istället... och sedan en pizza. :)







Efter pizzan åkte vi hem till Anna och packade in våra saker i bilen.
Vi fick kaffe och det som var kvar av rabarberpajen och sedan var det dags att åka hem... :(
Trist. Ville inte åka. Det var ju så himla mysigt!
Men vi får väl träffas snart igen...

När vi sedan var hemma kom en annan kompis på besök och drack lite kaffe och te en snabbis.
Nu har jag nog bloggat i över en timme... tar lite tid att ladda upp bilder.
Gonatt på er allihop!
Nu ska jag kika lite på tv.
Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Katti!

Så kul att du och Anna hittade varandra, hon är verkligen toppen. Hoppas ni kan hjälpa varandra framåt, är säker på det eftersom ni båda har drivkraften!!!! Lycka till!!! Har läst din blogg en del och känner att du bara måste lyckas med detta så du slipper det där råtthålet... Kör hårt så står du där som SD snart!!! Lycka till! Kram från Anna Carlsson (som var med i Sundsvall)

2009-05-02 @ 21:47:27
Postat av: Katti

Nemen! Läser du min blogg? Vad roligt! :) Vi måste också ta och träffas någon dag. :) Hade varit himla kul och varför inte träffas alla tre? Men kanske efter DIQ:n? Haha... Lite hysteriskt nu! Du är himla go! Tack för dom fina orden. Vad glad jag blir. Hur går det för dej och din MK karriär?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback