2009-05-09

Lördag

The naked truth - here you have it:

Det är jättespännande med DIQ. Man utvecklas väldigt mycket och lär känna sej själv.
ALLA sidor av sej själv.
Man kan verkligen känna hur man utvecklas och man lär sej otroligt mycket om människor och psykologi.
Det är en prövning i psykisk uthållighet och det är positivt.
Jag har lärt mej att se varje människa. Innan var jag inte ens intresserad. Nu tycker jag att det är jättespännande att lyssna på vad varje människa har att berätta om sej själv. Alla människor är verkligen unika.
Men det är också SKITJOBBIGT.
Det är en sån nervpress hela tiden och man känner sej rätt utmattad och trött.
Humöret går upp och ner, värsta berg och dalbanan.
Det är svårt att sova och man tänker på det här dag och natt.
Man jobbar stenhårt och har klasser varje dag. Det är skitjobbigt. Men man jobbar för en bra sak, för att få det bättre sedan.
Det som är mest nervpressande är att man bara har 4 månader på sej.
Ibland gråter jag, ibland skrattar jag. Ibland känner jag mej het tom, ibland alldeles lycklig och upprymd.
Ofta har jag en panikkänsla: "Fan det händer ingenting, jag kommer inte att klara det"!
Ibland ser jag hur jag går över scenen på seminariet och gråter av lycka för att lyckades.

Så här är det att göra DIQ.
Nu vet ni. ;)

--------------------------

Idag hade jag en facial i Borås. Det var två damer som var väldigt gulliga.
Den ena var i 50 års åldern och den andra var ca 40.
Damen som var 50 var ganska reserverad och lite på sin vakt.
Hon som var 40 var jättegullig och rar och tog kort och såg verkligen fram emot detta. Hon var helt upprymd.
Hon köpte ingenting.
Det gjorde däremot damen som var 50. Hon köpte rubbet. Hela roll up bagen. :)

När jag kom hem noppade jag mina ögonbryn.
Har inte orkat ta hand om mej själv... Gör en DIQ. Haha, då har man inte tid för nått.
Sen tog jag mej ett glas vin och la upp håret i papiljotter. :)





Så här såg jag ut och Chris tog bilder på mej med sin fina kamera...
Sen slocknade han (som vanligt ;) och jag fick ta bilder med min mobil på resultatet själv. :)
Inte lika fina bilder då men endå... Here they are:






Lite volym.

Nu är det nog dags att gå och lägga sej...
Klockan är två.


Hårfixning...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback