2009-05-26

Torsdag

Det var ett tag sedan ser jag nu.. Kanske skulle ta sej i kragen och skriva en rad när man endå e ledig...
Idag har vi fått gjort mycket. Gubben och jag. :)
Vi har varit lediga tillsammans och det har varit jättetrevligt.

Först träffade jag min fina konsult Isabell på stan och fikade med henne en sund.
Hon ska åka till USA på måndag och ha semester där i 3½ vecka. Inte alls avundsjuk... :S
Första veckan har hon planerat att bara ligga vid poolen och läsa pocketböcker och sola. Det var tydligen 31 grader där just nu... :)

Efter det åkte vi och hämtade ett personbevis till mej och därefter åkte vi till polisen för att fixa pass.
Efter det åkte vi och åt lite taimat och sedan var det till att åka och ta kort så att jag kan fixa nytt körkort.
Ja jag vet... jag har FORTFARANDE inte fixat nytt körkort. Vi gifte oss i början av augusti... :D
Sedan hämtade vi ett paket med nya fakturor och vicitkort.
Nu är vi då hemma och det är dags att jag tar och börjar ringa till kunder för att göra uppföljning.

Öppnade paket också som jag beställt.
Hämtade paketen i tisdags tror jag men jag har inte hunnit öppna. Det var jätteroligt för jag har beställt massa roligt.
Bodyprodukter och herrparfymer, acneset som jag inte har än och make up.
Det var jättekul. :)
I den här beställningen låg även buisness builder bonus och stjärnpaket nivå pärla så jag fick hem MASSOR!!!
Roligt, roligt....

Nu e det dags för en kopp kaffe och sedan ringa ringa.
Ha en fantastisk dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback