2009-11-07

Fredag

Frustrerande att alla avboksar klasserna när man snart är klar.
Vill ju bara va klar nu.
Har gjort det här alldeles för länge...
Idag hade jag en klass som inte alls gick bra. Jag hittade ingen entusiasm nån stans. Satt bara där och rabblade...
Sålde en foundation och bokade inte en enda klass eller nått... Supertrist var jag. :(
Och sånt har jag inte råd med.

Hej jag heter Chris och jag är hönökakist.

Det blev en liten paus här i mitt bloggande för min gubbe kom ner och så fick ni ett litet inlägg där av honom med...
Vi satte oss och kikade igenom lite gamla bilder och så hamnade vi en mapp där det finns lite roliga plojbilder på mej som jag skapat på en sida som heter
PhotoFunia
Chris tyckte jag skulle lägga ut dom så här får ni:

















Gonatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback