2009-11-23

Måndag

Nu har jag alla... men inte i trädet än, ska registera in alla bara så jag ropar inte hej ännu.

Hahah! Hur lät det då för alla som inte jobbar med det jag jobbar med?
Förklaring: Alla konsulter har ett intranät och när man registerar en ny konsult hamnar dom i ditt "träd". Där kan du se alla dina konsulter och när de lägger in en order tex.
Känns gött dock.
Pustar ut.

I helgen har jag inte bokat några klasser. Jag vill ha lite semester.
Jag och Chris funderar på att ta in på hotell och mysa och dricka champagne. :)
Det lät väl härligt?

Apropå honom så har han skrivit en önskelista i sin blogg.
Tänkte att jag skulle göra det också... men så kommer jag knappt på vad jag vill ha, som vanligt.
Jag e astråkig.

Vad jag vet att jag vill ha är boken om Mary Kay. Den går bara att beställa på nätet och är på engelska.
Den heter "
Mary Kay Way" Timeless Principles from America's Greatest Woman Entrepreneur.



Sen önskar jag mej också en termosmugg så jag kan dricka kaffe när jag åker på vägarna... :)

 



Nu ska jag åka iväg och hjälpa en konsult.
Ha det fint!

Kram K


Kommentarer
Postat av: Therese

YIPPIE :)

Postat av: Petra.

Tjohoo Härligt!



Så roligt att få en ny SD kollega.

Massor av grattis kramar.

2009-11-24 @ 09:06:30
Postat av: Hanna

ÄNTLIGEN... grattis till dig och dina härliga tjejer i uniten.

Du är sååå grym!! Ta och njut av bubbel och varandra under helgen. Hälsa din underbara man..

Kram Hanna

2009-11-24 @ 09:35:47
Postat av: Emma

Grattis :)!!Vad roligt för dig..

2009-11-24 @ 10:21:23
URL: http://norrlanskgudinna.blogg.se/
Postat av: Therese

en kollega till oss i hallstavik har gjort den, micaela :) superduktig!

2009-11-24 @ 16:02:42
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback