2009-11-27

Fredag

Igår var vi hos en guldsmed och jag lämnade in min vigsel och förlovningsring för att de ska lödas ihop.
På min vigselring har jag en diamant som sitter fast i en liten grej som lägger sej över förlovningsringen. Det gör att det skaver på förlovningsringen och så blir den ful.



Lämnade också in min ring som jag fått från företaget för att förminska den.
Sen lämnade jag in en massa skrot, gamla förlovningsringar, halsband, ringar som jag inte använder. Hon ska göra en ny ring till mej och det ska bli min present till mej själv för att jag blir Sales Director.
För varje år ska jag lägga dit en ny diamant.
Kul. :)
Min man har skrivit ett jättebra inlägg om diamanter.
Läs mer om det
här.





Nu ska vi åka iväg och fira...
Var vet jag inte för min man ska överraska mej. :)
Vi ska åka bil en stund iallafall säger han men han tänker inte avslöja var vi ska nån stans... Hmm..
Spännande. Man kanske skulle bli Sales Director lite oftare?
Nej tack... Jag vill INTE göra en DIQ igen. :D



Här är min DIQ plansch.
30 hjärtan för 30 konsulter och i mitten är det 60 50% ordrar = 150.000-
Alla hjärtan och ordrar är ifyllda! Jeeej.



Ha en fantastilsk helg!

Love Katti



Happy


Kommentarer
Postat av: Therese

vilken rolig plansch, gjort själv eller? :)

du är fantastiskt duktig!

Postat av: M

Hyvä, hyvä!

Grattis!!!



Ota nyt vähä lomaa ja huilaa!

;-)



Kram!

2009-11-27 @ 20:45:33
Postat av: Anna G

GRATTIS Katti! Grymt bra jobbat! Skam den som ger sig! Detta är du väl värd, njut av livet som SD! Kramar från Anna

2009-11-27 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback