2009-10-23

Fredag

Nu e det mycket jobb... Interjuver och makeup och klasser så det visslar om det. Facials...
Ni som inte vet vad det betyder så är en klass en "visning" av våra produkter, där alla får göra ansiktsbehanldling och spabehandlingar för händer och läppar och då är dom minst 3 i den gruppen.
En facial är när dom är ensama eller två.
På en make up får man lära sej att lägga en professionell make up från grunden.
17 aktiva nu.
4 ska skrivas in i slutet av månaden så det är 9 konsulter kvar innan vårat team blir klart och kallas unit. Då blir jag Sales Director.
Självklart försöker jag att bli klar denna månaden men om det skulle totalskita sej så har jag en extra månad på mej i reserv.
I morgon har jag en make up och en klass och i övermorgon har jag en make up och 2 klasser.
Nästa vecka är det tre klasser inbokade också...

Nu pratar jag bara jobb men det e det enda som är fokus just nu och jag har inget annat att skriva om.

Ha en fantastisk helg allihop!

Kram Katti



In the swing.. nu får det gå undan. Tack


Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt att höra(läsa) att du jobbar på :) Du är fantastisk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback