2009-10-29... igen

Nä... jag kan inte sova...
Är helt uppe i varv. 6 konsulter kvar att dela med sej till av denna möjlighet och kanske kan vi klara det om allt går som planerat...

Ligger bara och snurrar i sängen.
Det är helt omöjligt att somna.
Imorgon har jag en make up klockan 10 på morgonen i Varberg... Jag måste alltså upp kl åtta för jag ska iväg senast 9 hemifrån. Och här sitter jag... kl. kvart över ett på natten.

Fasen va gött det hade varit om jag bara hade blivit klar så jag slapp det här nu... Vill bara att allt ska vara över så att jag kan slappna av och öppna en flaska champagne och fira! :D
Vem vill komma och fira med mej då??? :)

När jag e klar ska jag ta och STÄDA hela hemmet ordentligt.
F-n va här ser ut.
Städningen är helt bortkopplad för tillfället och det enda som e fokus är DIQ.
Ska bli gött o ta tag i hemmet lite... Just nu fukar det bara inte.

Nej men nu måste jag försöka sova... Hoppas det går.
Jag får försöka att tänka på katter! Hahah. Tack för den Frida!

Och nu får jag nog förklara mej...
Jag berättade nämligen en gång för min väninna Frida om att det inte funkade för mej att räkna får. Det är helt bisart för när jag gör det och verkligen blundar och börjar räkna fåren så kommer det ett får... sen kommer det ett till och så kommer det två, tre på en gång och sedan fem och sedan börjar det bara välla av får så jag hinner inte räkna dom och jag blir superstressad!! :D Hahaha.
Då berättade hon att hon brukade tänka på sin katt som låg och sov och på hans päls och hur mjuk han var att klappa och på hans ränder i pälsen.
Så nu måste jag tänka på katter för att kunna stressa av... :S
Hahah! Hur sjukt e inte det?
Ojoj, vad jag avslöjar massa konstiga hemligheter om mej...
Ja, ni. Nu vet ni hur tokig jag e. :D

Gonatt!
Miau...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback