2009-09-03

Torsdag

Jobbar järnet... Hinner inte uppdatera och svara så mycket på alla mail för jag är rätt koncentrerad på min DIQ nu. :)
Nu ska jag iväg till en av mina powerparners Lena och luncha.
Klockan tre ska jag vara hos min konsult Alexandra och hjälpa henne att berätta lite om företaget för några av hennes väninnor.
Sedan är det en make up klockan fem och efter det kommer hennes väninnor och då har vi en hudvårdsklass.
Späckad dag.
Så här ser det ut varje dag i princip.

Yes alla MK kollegor.
Nu kör vi!

Öka tempot! ;)

Love K



Citerar en framgångsrik kvinna från seminariet.
Att jobba är som att cykla. Största ansträngningen är att komma igång. Låt det rulla hela tiden i din egna takt.
Du kan cykla snabbt eller sakta men parkera aldrig cykeln för då får du anstränga dej igen för att komma igång. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback