2009-09-04

Fredag

Nu e det full tempo. Helt galet.
Idag e det ledigt och då blir jag helt rastlös!!! Bokade en klass på face book med en gammal bekant och en konsult som lagt av kom hit med lite saker som jag fick.
Sedan kom en kund hit och handlade. Praktiskt när dom kommer hem så man slipper skicka eller åka till dom! :D
Imorgon är det klass igen och sedan har jag spa för mina konsulter.

Igår var en speckad dag.
Först träffade jag power partner Lena och lunchade hemma hos henne. Å vad fint hon hade det. :)
Sedan hade jag en företagspresentation i Varberg för två tjejer som var väninnor till en av mina nya konsulter. Dom var intresserade av jobbet båda två så det var jätteroligt. :)
Sedan hade jag en make up och därefter hade jag en klass och hittade en ny kollega.
Jätteroligt.

Nä nu ska jag äta... fy vad jag är rastlös... blä.



Tempo tempo...



Kommentarer
Postat av: Therese

heja heja :) denna gång klarar du det galant :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback