2009-09-13

Söndag

Tack för alla fina kommentarer i förra inlägget. :)
Vilka underbara, fina, stöttande människor jag har omkring mej! Jag är så lyckligt lottad.
När man är med på dom större utbildningarna så säger alla dom framgångsrika kvinnorna att dom lever sin dröm.
Så känner jag precis. Jag är inte lika framgångsrik - än - som någon av dom som jag hört tala men jag känner just så som dom.
Vilket fantastiskt liv jag har.
Alla mina önskningar  och drömmar uppfylls en efter en... Jag har det så himla bra.
Tack.
Jag är så tacksam.

Min DIQ går jättebra.
Jag har tre månader kvar men jag ska göra det på 2.
Den här gången är jag helt säker på att jag kommer att klara det. Inga problem. :)



All my love to u


Kommentarer
Postat av: Malin

Jättestort grattis till dig Katti!!!Shit vad drastisk förändring livet ditt fått på bara några månader!? När jag läste om ditt morgontillstånd så var min första tanke GRAVID men vågade inte kommentera det ;) Sköt om dig! Kram fra Norget

2009-09-13 @ 13:29:10
Postat av: sara från borås

Grattis till graviditeten! äntligen börjar ditt liv se ljust ut! ha det gott/ kram Sara

2009-09-13 @ 15:19:01
Postat av: Helene

Hej! Wow grattis till att du äntligen är på tjocken:) hihi...vi ses på måndagsmötena! Kramar

2009-09-13 @ 18:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback