2009-09-23

Onsdag

Okeeeeej. Nu har jag glott på dom där Holliwoodfruarna.
Hjälp... ja hjälp dom någon, snälla.
Iallafall den där hemska Anna Anka. Hon verkar mentalt störd. "Alla kändisar har legat sej upp till toppen... men inte jag" och i ett annat klipp så säger hon att man måste ju ställa upp med att suga av sin man om han vill det varje morgon... men det är ju iof sig inte samma sak som att ligga med nån... hon behöver ju faktiskt inte bresa på benen då.
Hon har inte nått bra att säga om någon... Helt tragisk. Hon verkar inte så nöjd med sitt liv även om hon påstår det. Det kanske e jobbigt att ställa upp varje morron trotts allt...
En av dom verkar ju endå lite småsöt. Vad hon heter kommer jag inte ihåg men hon hade massa barn och jag tror hon hete Montezami eller nått liknande i efternamn...
Hon verkar endå rätt snäll och gullig och så har hon lite humor. Men jag kan inte påstå att hon är jättebright. :D
"Man måste ju va snygg varje dag... för annars kanske alla runt om tycker man e ful eller så lämnar din man dej eller nått..."

Min man älskar amerika. Det gör inte jag. Och det här är en av anledningarna. Alla är helt sjukt ytliga.
(Sen tror jag inte att han älskar just den delen med amerika mest heller... men hela den här ytlighetsgrejen får mej att känna avsmak för allt det andra också...)
Allt handlar om pengar, hur mycket man äger och hur snygg man är.
Visst vill jag ha pengar och visst vill jag ha mycket av det också och det e klart man vill va snygg men om hela livet bara handlar om det...??
Jag vill plantera i min trädgård för att jag tycker att det är roligt eller för att det ger mej harmoni och ro inte för att alla andra ska åka förbi och titta. Jag måste ha en trädgård som e snygg för det höjer min status i grannskapet??? Hallå?
Jag vill bli älskad för min personlighet, för att jag är speciell och för att jag väcker nån känsla i den andra.
Jag vill inte känna att jag måste ha silikonpattar eller svälta mej och spreja mej med brun utan sol för annars så lämnar min man mej.
Jag fattar inte heller att man ställer upp med att leva så.
Om han lämnar mej för att jag har fått breare röv eller för att jag har fått rynkor i pannan så måste jag säga: Å va bra. Tack för att du inte slösar bort min tid, för du älskade mej ju endå aldrig på riktigt.
Eller?



Så! Gå nu och piffa till er alla tjejer. Grannen kanske ser dej i dina joggingbrallor! Det hade ju varit en fullständig katastrof!


Kommentarer
Postat av: Sanna

"Om han lämnar mej för att jag har fått breare röv eller för att jag har fått rynkor i pannan så måste jag säga: Å va bra. Tack för att du inte slösar bort min tid, för du älskade mej ju endå aldrig på riktigt."



AMEN! Kunde inte sagt det bättre själv. ;)

Postat av: Sanna

Ps. Jag klarar inte av att titta på programmet, jag blir bara irriterad och de där hollywoodfruarna är inte värda min tid (eller min irritation ;)).

2009-09-23 @ 12:40:55
URL: http://blogg.passagen.se/phenomenal_woman
Postat av: lilly lee

Bra skrivet, tycker precis likadant!

2009-09-26 @ 12:01:59
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback