2010-04-12

Måndag

Jag mår så himla bra. :)
Jag har väldigt jobbigt med PMS en vecka i månaden. Då är jag inte rolig.
Då är jag inte arg som man kanske tror om dom som har PMS men jag blir helt anti och trött och tråkig.
Lessen blir jag också.
Det e himla skönt när det är över för då blir jag direkta motsatsen. Jätteglad och nöjd. Som ett barn som precis fått välling efter att hon varit hungrig länge. :D
Hahah.



Här är mina nya pärmar som jag satt och knåpade ihop igår.
Nu är det ordning och reda istället för att allt ska vara på massa olika ställen.
Har jag inte blivit väldigt ordningsam så säg... ;)





Jag har också gjort i ordning mappar till nya konsulter med massa bra papper att ha när man börjar.
Så här ser dom ut:





Det känns så bra med den nya lokalen också.
Inte denna men nästa torsdag den 22:a ska jag börja hålla utbildningar mitt i stan i Göteborg tillsammans med tre andra Sales Directors.
Vilken power det kommer att bli!
Wohoo!

Nu ska jag gå upp och ta ej en till kopp kaffe och en macka innan min kusin kommer och hjälper mej.

Ha en fantastisk måndag!

// Katti


Kommentarer
Postat av: Therese

gud vad duktig du är :) ser jätteproffsigt ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback