2010-04-18

Söndag

Oj det händer så himla mycket nu så jag hinner inte riktigt med att blogga...
Försöker få till lite sömn i mellanåt också.
Men det är kul!
Nu när jag arbetar som Sales Director och bara med detta så upplever jag att jag har så himla mycket tid. Jag kan alltid sova hur mycket jag vill, jag kan göra vad jag vill - när jag vill.
När det plötsligt blir mycket att göra så får kroppen en chock. :D
Man har kanske blivit bortskämd.
Jag gillar att ha mycket omkring mej och ha ett späckat schema.
Jag blir nipprig av för mycket dötid då jag inte har nått att göra.
Så nu är det kul! :)

När skrev jag sist...?
Torsdag.
Fredag hade jag klass med så gulliga och trevliga damer.
Efter klassen var vi i den nya lokalen och fixade och gjorde i ordning. Vi var hemma efter tolv!
Det blev så fint där! Även om vi inte riktigt är färdiga än.





Nu är bilderna väldigt mörka. Dom äör ju tagna mitt i natten vid tolv! :D
Ska ta bättre nästa gång.

Lördag var det utbildning för konsulter.
Jag var mer och tittade på för att se hur det fungerar.
Å det var så himla bra. Wow, vilken power i att kunna samarbeta med flera olika direktors.
Efter utbildningen åkte jag och levererade massa paket och träffade min vän Veronika hemma hos henne.
På kvällen var mina barn här och jag körde dom till deras pappa igen idag.

Nu har jag inte så mycket mer tid.
Ska hoppa in i duschen och göra mej i ordning.
Har en klass här i Göteborg ikväll.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej

Va kul att de går så bra.

Kram Maria

2010-04-19 @ 09:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback