2010-04-21

Onsdag

Idag har jag gjort massa administrativa saker och postat paket, ringt, mailat, bokat facials och klasser, hämtat paket på huvudkontoret osv...

Imorgon ska vi ha första unitmötet i stan i dom nya lokalerna.
Jeeej, va kul.

Igår var vi på Tingstad Cash igen och handlade massa bra att ha saker.
Bland annat så köpte jag två lådor med påsar som man kan skicka varor i.
300 påsar samanlagt.



Sedan köpte jag ett anteckningsblock med flikar i som jag är helt förälskad i nu! :)
I love!







Ordning och reda...
Pengar på fredag.

För flera månader sedan på ett event i Stockholm fick jag en fin plånbok av våran Senior National för att jag fyllde år tror jag... Ja det måste varit den 13 november med andra ord... Måste ha varit Stjärneventet då min konsult Emma var med också... Det var nog då, några veckor innan jag blev klar SD...
Iallafall har jag inte använt den men nu har jag tagit den i bruk. :)
Vårat företags namn står på den och jag tycker att den är jättefin. :)





Är väldigt trött och hängig...
Ändå har jag sovit rätt länge.
Ska nog gå och lägga mej bredvid min fina gubbe.
I morgon är det unitmöte, i övermorgon är det Karriärsbuffe med vår SNSD. Ska bli roligt.

Och appropå middag: Idag gjorde jag soppa.
Det var så himla gott. :)

 

God natt till er allihop!


Kommentarer
Postat av: Therese

kul :) sofie är ju offspring till caroline :) världen är liten ;)

Postat av: Martina

Lycka till på mötet ikväll =)

Kram

2010-04-22 @ 16:25:04
URL: http://ifoundserenity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback