2010-08-04

Onsdag



Då var det bordskivans tur att få lite färg....



Stolarna kvar nu...
Men varken jag eller Chris är så sugna på att slipa dom... :S


Rosorna är helt enorma och jättevackra nu!

För övrigt har jag städat hela Sofias rum.
Shit pommes frittes!
Det var en pers.
Där i mellan bokade jag lite make uper...

Sen var vi och badade med kidsen en snabbis oxå.
Och efter det åt vi jättegod mat. Oj va vi var hungriga!
Nu ska jag fortsätta med röjning och städning!

Ha en fin fortsatt kväll!

Kramiz


Kommentarer
Postat av: Therese

vad fint bordet blev :)

Postat av: Maria Winberg

Bordet blev jätte snyggt vilket jobb. Måste ni slipa stolarna? Räcker det inte att måla med häftgrund först och sedan med täckfärg. Kram Maria

2010-08-05 @ 10:13:00
Postat av: Frida

Det blev jättesnyggt! Tycker som Maria - det borde funka m häftgrund. Fråga i färgaffären.



KRAM Frida

2010-08-05 @ 10:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback