2010-08-08

Söndag

Ska snart iväg och jobbelobba. Make up idag. 2 st. på raken. Kul! :)

Ramarna e klara men sen var det ju det där med att hänga upp dom också...
Vi kanske får till det nu då när Chris ska ha semester i 2 veckor.
Idag är hans sista arbetsdag.
Den här veckan har han jobbat varje dag hela veckan.
Han fck hoppa in och lösa personal till olika ställen hela veckan och det var inte hans favvosyssla.
Ingen vill jobba på sommaren och alla blir sjuka...? Hmm.

Själv har jag jobbat jättemycket hela sommaren.
Perfekt juh. Barnen var borta i 4 veckor och Chris jobbade oxå så jag har passat på.
Har ofta hört att det inte är lätt att jobba på sommaren. Jag tycker tvärt om. Har aldrig haft så mycket att göra som nu! :)

Dags att fixa sej i ordning!

Ha en mysig söndag.

// K


Kommentarer
Postat av: Britt

Jag har haft flera klasser i sommar än under våren.

Många vill ha Spa, en del har med sig släktingar på hudvård och så lätt att ha makeup på fredag eftermiddan! Ha det gott!

2010-08-09 @ 10:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback